Meyer Riegger
Menu

Auf der Wunde hält die Farbe nicht Armin Boehm

14.03.20 – 09.05.20 Solo Exhibition Meyer Riegger, Berlin

(En)

Something has changed, I think, as I consider the pictures in this exhibition. I have been looking at Armin Boehm’s pictures for a long time now, and so have also watched the changes in his painting style and in his chosen content. Frequently, I have also observed the process by which a particular picture emerges and know what inspired it in the first place. I have a different access to Armin as a painter, because he is my brother. For the current exhibition, I would like to try to share my …

(De)

Es hat sich etwas verändert, denke ich, wenn ich die Bilder dieser Ausstellung betrachte. Schon lange sehe ich Armin Boehms Bilder und somit auch die Veränderungen seines Malstils und der Inhalte. Häufig habe ich bereits den Entstehungsprozess beobachtet und weiß, was ihn jeweils inspirierte. Ich habe einen anderen Zugang zu ihm als Künstler, denn er ist mein Bruder. Für diese Ausstellung möchte ich versuchen, meine Gedanken zu ihm und den aktuellen Werken zu teilen. Wenn ich an meinen Bruder …

No results